Күршім көпірі іске қосылғаннан кейін төрт айдан соң: Шығыс Қазақстан дамуының жаңа кезеңі
Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша Шығыс Қазақстан облысындағы Бұқтырма су қоймасы арқылы өтетін елдегі ең ұзын көпір жұмыс істеуде. Жоба өңірдегі көлік байланысының көпжылдық мәселесін шешуге бағытталған.
«Жұрт жылдар бойы жазда – пароммен, қыста – мұздың үстімен жүретін. Бұл өте ыңғайсыз әрі қауіпті болғаны түсінікті. Енді мәселе біржола шешімін тапты»,- деді ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев.
Бүгінгі таңда Күршімдегі көпір Шығыс Қазақстан облысының Күршім, Үлкен Нарын, Марқакөл, Катонқарағай, Тарбағатай және Зайсан аудандарын Өскемен қаласымен байланыстыра отырып, көлік құралдарының жыл бойы қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етеді.
Алғашқы төрт айда көпір арқылы 170 мыңға жуық автомобиль өткен. Яғни, күн сайын 1,5 мыңға жуық көлік көпірді пайдаланады. Бұған дейін аймақ тұрғындары 500 шақырымға дейін айналма жол жүруге мәжбүр болғанын айта кеткен жөн. Бұл жол жүру уақыты мен көлік шығынын едәуір арттырды.
Көпірдің құрылысын Шығыс Қазақстан облысындағы отандық компания жүзеге асырды. Бұл өңірде жаңа жұмыс орындарымен қамтамасыз ете отырып, жергілікті ресурстарды, мамандарды тартуға мүмкіндік берді.
Жоба озық инженерлік технологияларды қолдану арқылы және барлық сапа стандарттарына сәйкес жүзеге асырылды.
Көпірдің жалпы ұзындығы — 1316 метрді, ені — 12,2 метрді құрайды. Бір жағында жаяу жүргіншілер жолағы салынған. Қысқы кезеңде конструкцияны қорғау үшін тіректердің әрқайсысында зақымданбайтын арнайы мұз кескіштер орнатылған.
Сонымен қатар су бетінен көпірге дейінгі қашықтық 18 метрді құрайды. Бұл навигация кезеңінде кемелердің көпірдің астынан кедергісіз өтуіне мүмкіндік береді.
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін Бұқтырма су қоймасы арқылы өтетін жаңа көпірде 102 бейнебақылау камерасы орнатылған, оның 62-сі көпірдің жоғарғы бөлігінде, 40-ы көпір асты аймағында орналасқан. Камералар онлайн режимінде жұмыс істейді, бұл жолдың жағдайын үнемі бақылауды қамтамасыз етеді.
Өңір тұрғындары көпір су қоймасының екі жағындағы елді мекендер арасындағы көлік қатынасы мәселесін шешкенін айтады. Аталған көпір азаматтардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етіп, тауарлардың қозғалысын жеделдетіп, халықтың барлық қажетті қызметтері мен қажеттіліктеріне қол жеткізілді.
Күршімдегі көпір – жай ғана құрылыс емес, барлық өңір үшін жаңа үдеріс пен жаңа мүмкіндіктердің символы іспеттес.
Жергілікті тұрғын Айбар Еріков атап өткендей, көпір «үлкен әлемге ашылған есік» болды: 
«Қыста Бұқтырма су қоймасының арғы жағына өту үшін қалың мұздың қатуын күткеніміз есімде. Енді біз бұл туралы ойламаймыз! Көлікке отырасың – арғы жағадан шығасың. Біз үшін бұл көпір үлкен әлемге ашылған есік сияқты. Қалаға бару әлдеқайда жеңіл, жылдам және қауіпсіз».
 Шағын кәсіп иесі Айнаш Оразбаева өңірдегі сауда жандана түскенін мәлімдейді:
 «Бұрын бізге тауарларды жеткізу нағыз квест болатын: жазда – паром, қыста – мұз үстімен, ал маусымнан тыс уақытта ештеңе әкелмейтін. Енді тауарлар үзіліссіз жеткізіліп, дүкендердегі ассортимент өсті, бағалар тұрақталды. Көпір арқылы жұмыс істеу әлде қайда оңай, ал адамдардың өмір сүруіне ыңғайлы жағдай жасалды».
 Ауыр жүк көлігінің жүргізушісі Мұрат Рамазанов жолды және жолдағы уақытты үнемдеу туралы айтып берді:
 «Егер бұрын маған Бұқтырма су қоймасын айналып өту үшін қосымша 500 шақырым жүру керек болатын. Себебі мен табиғатымнан экстремалды жақсы көрмеймін және көлігімнің салмағымен мұздың беріктігін тексергім келмеді. Енді мен көпірден өтіп бара жатырмын. Бұл жанар майды ғана емес, уақытты да үнемдеп, жүйкенің де шаршамауына үлкен мүмкіндік».
Күршімдегі көпір Шығыс Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуына серпін беріп қана қоймай, тұтастай алғанда елдің көлік-логистикалық саласының дамуына оң әсерін тигізіп, логистикалық бағыттарды жақсартып, шекара маңындағы елдермен үздіксіз байланыстарды қамтамасыз етті. Сондай-ақ көпір аймақтың туристік әлеуетін арттырып, өңірдегі және Бұқтырма су қоймасының көркем көрінісін тамашалауға мүмкіндік берері сөзсіз

От Redaktor Фев 17, 2025

Четыре месяца спустя с запуска Курчумского моста: новый этап развития Восточного Казахстана

По поручению Главы государства был построен самый протяженный мост в стране через Бухтарминское водохранилище в Восточно-Казахстанской области. Проект направлен на решение многолетней проблемы транспортной связности.
«Долгое время люди были вынуждены преодолевать водное препятствие только на пароме или зимой по льду, что, естественно, было крайне неудобно. Теперь эта проблема решена», — отметил Касым-Жомарт Токаев, Президент Республики Казахстан.
На сегодняшний день Курчумский мост обеспечивает круглогодичное безопасное движение транспортных средств, соединив Курчумский, Улькен-Нарынский, Маркакольский, Катон-Карагайский, Тарбагатайский и Зайсанский районы Восточно-Казахстанской области с городом Усть-Каменогорск.
За первые четыре месяца по мосту проехало порядка 170 тысяч автомобилей, а ежедневно им пользуются около 1,5 тысячи машин. Ранее жителям региона приходилось совершать объезд протяженностью до 500 километров, что значительно увеличивало время в пути и транспортные расходы.
Строительство моста осуществила казахстанская компания из Восточно-Казахстанской области, что позволило задействовать местные ресурсы и специалистов, обеспечив создание новых рабочих мест в регионе. Проект был реализован с применением передовых инженерных технологий и соблюдением всех стандартов качества.
Общая протяженность моста составляет 1316 метров, ширина — 12,2 метра. На мосту предусмотрена пешеходная часть с одной стороны. Для защиты конструкции в зимний период на каждой из опор установлены специальные ледорезы, предотвращающие повреждения от движущихся льдин.
Кроме того, расстояние от воды до нижней части моста составляет 18 метров, что в период навигации позволяет судам беспрепятственно проходить под ним.
Для обеспечения безопасности на мосту через Бухтарминское водохранилище установлено 102 камеры видеонаблюдения: 62 расположены на верхней части моста, 40 — под мостом. Камеры работают в режиме онлайн, обеспечивая постоянный мониторинг дорожной обстановки.
Жители региона отмечают, что мост решил проблему транспортной доступности между населенными пунктами по обе стороны водохранилища. Это обеспечило мобильность граждан, ускорило движение товаров и предоставило доступ ко всем необходимым услугам.
Курчумский мост — не просто сооружение, а символ прогресса и новых возможностей для всего региона.
Как отмечает местный житель Ериков Айбар, мост стал «дверью в большой мир»:
«Помню, как зимой мы все ждали, когда лед станет достаточно толстым, чтобы можно было проехать на другой берег Бухтарминского водохранилища. Теперь об этом даже не задумываемся! Сел в машину — и ты уже на другом берегу. Для нас этот мост — как дверь в большой мир. До города ездить стало намного легче, быстрее и безопаснее».
Владелица малого бизнеса Айнаш Оразбаева утверждает, что торговля в регионе стала более оживленной:
«Раньше доставка товаров к нам была настоящим квестом: летом — паром, зимой — по льду, а в межсезонье вообще ничего не привезти. Теперь поставки идут без перебоев, ассортимент в магазинах увеличился, цены стали стабильнее. С мостом работать стало легче, а людям — удобнее жить».
Владелец грузового автомобиля Мурат Рамазанов рассказал об экономии в пути:
«Если раньше мне нужно было лишние 500 километров объезжать Бухтарминское водохранилище, так как я не экстремал и не хотел проверять прочность льда весом своей машины, то теперь я просто еду через мост. Это экономит не только топливо, но и время, и нервы».
Курчумский мост стал импульсом для социально-экономического развития Восточного Казахстана и оказывает положительное влияние на развитие транспортно-логистической отрасли страны в целом. Он улучшил логистические маршруты и обеспечил бесперебойные связи с приграничными странами. Кроме того, мост позволит раскрыть туристический потенциал региона, предлагая живописные виды на окрестности и Бухтарминское водохранилище.

От Redaktor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

CAPTCHA