Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің (бұдан әрі – ҚР АК) 630-бабының 1 және 2-тармақтарына сәйкес Тапсырыс беруші шартта белгіленген мерзімдерде мердігермен бірге орындалған жұмысты қарап шығуға және қабылдауға міндетті. Кемшіліктер анықталған жағдайда Тапсырыс беруші бұл туралы мердігерге дереу хабарлауға міндетті.
Тапсырыс беруші жұмысты қабылдау кезінде табылған кемшіліктер туралы, егер олар қабылдау актісінде көрсетілген болса ғана мәлімдей алады. Бұл жағдайда тұтынушы жұмысты қарап шықпағандықтан және қабылдамағандықтан, сондықтан қабылдау актісіндегі кемшіліктер туралы көрсетпегендіктен, тұтынушы «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 35-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделген талаптарды қоя алмайды. «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 35-бабының 3-тармағына сәйкес тұтынушы талап ете алмайды:
— кемшіліктерді тегін жою, жұмысты немесе қызметті өзгерту, төлем бөлігін қайтару;
— шарт осындай құқықты көздеген жағдайда тұтынушының кемшіліктерді жоюға жұмсаған шығыстарының өтемақысы;
— егер Орындаушы жұмыстағы немесе қызметтегі кемшіліктерді мерзімінде түзетпесе немесе олар соншалықты ауыр болса, оларды түзету мүмкін болмаса, шартты бұзу және залалды өтеу.
Осыған байланысты, Орындаушы ұсынылған қызмет үшін соманың 50% қайтару туралы талапты қолданыстағы заңнамаға сәйкес қабылдамауға құқылы.
Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың
құқықтарын қорғау департаменті
Заказывали клининг по уборке квартиры, но осталась грязь. Потребитель не приехал и не принял выполненную работу сотрудниками клининговой компании.
Клининговая компания хочет устранить недостатки и убрать заново. Имеет ли потребитель право потребовать вернуть 50% от уплаченной стоимости за клининг?
В соответствии с пунктами 1 и 2 статьи 630 Гражданского кодекса Республики Казахстан (далее – ГК РК), заказчик обязан осмотреть и принять выполненную работу вместе с подрядчиком в установленные договором сроки. При обнаружении недостатков заказчик обязан сразу сообщить об этом подрядчику.
Заказчик может заявить о недостатках, обнаруженных при приемке работы, только если они были указаны в акте приемки.
В данном случае, поскольку потребитель не осмотрел и не принял работу, а следовательно, не указал о недостатках в акте приемки, потребитель не может предъявлять требования, предусмотренные пунктами 1 и 2 статьи 35 Закона Республики Казахстан «О защите прав потребителей».
В соответствии с пунктом 3 статьи 35 Закона РК «О защите прав потребителей», потребитель не может требовать:
- бесплатного устранения недостатков, переделки работы или услуги, возврата части оплаты;
- компенсации расходов потребителя на устранение недостатков при условии, что договор предусматривает такое право;
- расторжения договора и возмещения убытков, если исполнитель не исправил недочеты в работе или услуге в срок, или они настолько серьезны, что их невозможно исправить.
В связи с этим, требование о возврате 50% от суммы за предоставленную услугу исполнитель имеет право отклонить в соответствии с действующим законодательством.
Департамент торговли и защиты прав потребителей
по Акмолинской области