Үкімет бірыңғай сағаттық белдеуді енгізу туралы шешімді толықтай қолдайды — Е.Көшербаев
Бүгін Мәжілістегі «AMANAT» Фракциясының мүшелері өзгерген уақыт белдеуінің халықтың физикалық және психикалық денсаулығына, еңбек өнімділігіне және энергетикалық ресурстарды тұтынуға әсері туралы зерттеу нәтижелері бойынша Үкімет есебін тыңдады.
Бұл зерттеу жұмысы «AMANAT» Фракциясының ұсынымын іске асыру шеңберінде 6 бағыт бойынша жүргізілді. Беделді ғалымдар мен сарапшылар, ғылыми институттар тартылды. Зерттеу барысында географиялық параметрлері ұқсас әр түрлі мемлекеттің тәжірибесі назарға алынды.
Депутаттар алдында Премьер-Министрдің орынбасары Ермек Көшербаев сөз сөйледі.
– Салыстырмалы талдау жұмысы Еуропадағы көптеген дамыған елдерде Қазақстанға ұқсас таң ату және күн бату мерзімі бар екенін көрсетті. Аталған мемлекеттер осындай жағдайда белсенді дамып келеді. Адами капиталды дамыту бойынша да жоғары көрсеткіштерге ие. Осыған байланысты Үкімет бірыңғай уақыт белдеуін енгізу туралы шешімді қолдай отырып,  оны толық негізделген деп санайды, – деді вице-премьер.
Сондай-ақ ол зерттеу нәтижелері бірыңғай уақыт белдеуіне көшу елдегі білім беру процесінің нәтижелеріне теріс әсер етпегенін, сондай-ақ ЖКО мен көшедегі қылмыс жағдайына айтарлықтай әсерін тигізбегенін растады.
Сонымен қатар бүгінде Шығыс Қазақстан облысының жеті ауданында жұмыс кестесіне түзету енгізілді. Бұл бастама жергілікті тұрғындар тарапынан кең қолдау тапты.
Халық қалаулыларының сұрақтарына Сауда және интеграция министрі Арман Шаққалиев, Ғылым және жоғары білім министрі Саясат Нұрбек және Үкіметтің өзге де өкілдері жауап берді.
А. Шаққалиевтің айтуынша, алдын ала деректер халық өмірінің негізгі көрсеткішіне және экономиканың негізгі салаларының жұмыс істеуіне өзгерген уақыт белдеуінің тигізген теріс әсерін анықтаған жоқ.
Денсаулық сақтау бірінші вице-министрі Тимур Сұлтанғазиев бірыңғай уақыт белдеуін енгізу қадамы денсаулық сақтау саласына оң өзгеріс алып келгенін, аурулар санының төмендегенін атап өтті. Мәселен, жедел жәрдем шақырту саны 0,4%-ға, жүрек-қан тамырлары ауруларымен сырқаттану көрсеткіші 3,5%-ға, психикалық және мінез-құлық бұзылысы 1,6%-ға, жарақаттану көрсеткіші 3,3%-ға, қатерлі ісіктер көрсеткіші 1,7%-ға төмендегені байқалды. Яғни, уақытты ұтымды бөлу – қоғамдық денсаулыққа оң әсерін тигізуде.
– Мемлекет басшысы «Ана тілі» газетіне берген сұхбатында Үкімет уақыт белдеуін ауыстырудың азаматтардың тұрмысына және ел экономикасына әсерін жан-жақты зерттеуі тиіс екенін атап өтті. Бүгін Үкімет «AMANAT» фракциясының депутаттарына осы ғылыми зерттеудің қорытындысын таныстырды. Ол ғалымдардың, сарапшылардың қатысуымен өткізіліп, Қазақстанда бірыңғай уақытты енгізу туралы шешімнің ғылыми негізділігін көрсетті, – деді Мәжіліс Спикері Ерлан Қошанов.
Талқылау жұмысын қорытындылай келе, депутаттар Үкіметтің ғылыми-зерттеу нәтижесін қабылдады. Депутаттар зерттеу қорытындысын қалың бұқараға жеткізудің маңызын атап өтті.
Сонымен қатар, депутаттар Үкіметке жергілікті билік органдарымен, мәслихаттармен бірлесіп, еліміздің бірыңғай уақыт белдеуіне көшуінің маңызы мен ғылыми негізі туралы арнайы түсіндіру жұмысын жүргізуді ұсынды. Бұл жұмысқа ғалымдарды, сарапшылар тобының өкілдерін, қоғамдық пікір көшбасшыларын белсенді тарту керек. БАҚ пен әлеуметтік желілерде тиісті ақпараттық жұмыс ұйымдастыру қажет.
Сонымен қатар, халық сұранысы мен шетелдік тәжірибені ескере отырып, жергілікті жерлерде жұмыс кестесін өзгерту тәжірибесін жалғастыру керек.

От Redaktor Мар 13, 2025

От Redaktor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

CAPTCHA


Вы пропустили

Эксперты говорят, что в нынешнем Налоговом кодексе имеется 729 пунктов, имеющих признаки льгот. Преференции во всём мире вводятся государствами для стимулирования роста экономики и поддержки отдельных категорий бизнеса. В идеале это должно привести к росту предприятий и рабочих мест, удешевлению производства и увеличению налогооблагаемой базы. Как это работает в Казахстане расскажем здесь.  Когда разрабатывался нынешний Налоговый кодекс инициаторы изменений говорили, что налоговые льготы станут стимулом к развитию бизнеса, который со временем начнет расти и укрупнятся. Сегодня 98,9% бизнеса в Казахстане составляют микро- и малые предприятия, тогда как средний бизнес – лишь 1%, а крупный – всего 0,1%. Эта структура практически не меняется последние пять лет. Вместо того чтобы расти и переходить в более крупные категории, бизнес предпочитает оставаться в зоне льгот, чтобы минимизировать налоги. Эксперты говорят, что в результате налоговые поступления от малого и среднего бизнеса практически равны, хотя численно малых предприятий в разы больше. Они уверены, что это сигнал, что система требует изменений, а предприниматели – новых стимулов для честного ведения бизнеса. Ожидалось, что малый бизнес, получив поддержку, постепенно перерастет в средний и крупный. Однако фактически сложилась ситуация, когда 81% налогоплательщиков продолжают работать по упрощенной системе налогообложения, избегая перехода на общеустановленный режим.  Для сохранения налоговых льгот предприниматели нашей страны идут на ухищрения, дробят бизнес и сохраняют минимальное налогообложение, уклоняясь от законных обязательств.Более того, 85% таких предприятий декларируют доходы до 15 млн тенге, что свидетельствует о системном дроблении для снижения налоговой нагрузки. Что такое дробление бизнеса  Налоговое дробление – это не просто хитрость, а уклонение от фискальных обязательств. В правовом государстве такие схемы подрывают основы порядка, создавая теневые зоны и несправедливые преимущества для одних предпринимателей за счет других. Государство следует ужесточить контроль, чтобы обеспечить честную конкуренцию и равные правила игры для всех. Эксперты говорят, когда бизнес уклоняется от налогов, бюджет страны теряет миллиарды тенге, которые могли бы пойти на развитие регионов, строительство дорог, школ, больниц, поддержку социально уязвимых слоев населения. Те, кто уклоняется от налогов, фактически воруют у простых граждан, недодавая стране средства на ее развитие. Пример Освобождение застройщиков от НДС в свое время должно было сделать жилье доступнее, но на практике цены выросли в 21 раз. При этом строительная отрасль остается одной из самых теневых. Отмена льгот позволит вывести сектор из тени и направить как минимум дополнительные 130 млрд тенге в бюджет – это соразмерно 40 новым школам. Государство заинтересовано в прозрачном рынке недвижимости, который будет работать в интересах граждан, а не узкой группы застройщиков. Кто реально платит налоги? В Казахстане зарегистрировано 2,3 млн налогоплательщиков, но только 8% из них (137 тысяч компаний) являются плательщиками НДС. Это говорит о том, что подавляющее большинство предпринимателей остается в специальных налоговых режимах, избегая перехода на более высокий уровень налогообложения. Государство теряет значительные поступления в бюджет, а бизнес-среда остается в искусственно раздробленном состоянии. Предложения правительства  В настоящее время разрабатывается новый Налоговый кодекс. Инициаторы проекта предложили из 453 позиций льгот отменить 128 налоговых преференций на сумму более 1,3 трлн тенге. По данным Министерства национальной экономики, основные поправки включают: снижение порога для обязательной постановки на регистрационный учет по НДС – с 20 тыс. МРП (78,6 млн тенге) до 3 800 МРП (15 млн тенге); повышение ставки НДС – с 12 до 16%, при этом для отдельных отраслей устанавливается пониженная ставка 10%; ограничение применения специального налогового режима упрощенной декларации – он будет доступен исключительно для сегмента B2C (бизнес для конечных потребителей).