1972 жылғы 5 маусымда Стокгольмде мемлекет басшыларының дүниежүзілік конференциясында UnitedNationsEnvironmentProgramme (UNEP) арнайы ұйымы құрылған болатын.

Сол жылы Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас Ассамблеясы бұл күнді қоршаған ортаны қорғау күнтізбесінің басты оқиғасы ретінде Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні деп жариялады.

Бүгінгі күні барлық бұқаралық ақпарат өкілдері экология туралы жазып келеді. Тұрғындар ұрпақтарының болашағына қолайсыз экологиялық жағдайларға алаңдаулы. Бұған жайбарақат қарайтын адамдар некен-саяқ. Экологиялық жағдай туралы ақпарат барлығына қолжетімді. Үкіметтік емес қоғамдық экологиялық бірлестіктердің жұмысы жыл сайын айтарлықтай жанданып келеді. Экологиялық насихат экологиялық мәселелерді шешу жолдарын объективті және дұрыс табуға мүмкіндік береді.

Экология мәселелеріннасихаттау мақсатында Ақмола облысы бойынша экология департаменті бұқаралық ақпарат құралдарымен, әлеуметтік аккаунттармен және теледидармен тығыз байланыста жұмыс істейді. Көптеген жылдар бойы экологиялық ағарту, халықты хабардар ету мақсатында түрлі іс-шаралар өткізіліп келеді. Әрине, бұл — аумақтарды тұрмыстық қалдықтардан тазарту, көшет отырғызу, «Таза жағалау», «Таза төбе», «Таза қала» және «Жер сағаты» акциясы сияқты көлдер мен өзендердің жағалау аймақтарын тазартуға арналған түрлі экологиялық акциялар.

Осылайша, Ақмола облысының аумағында жыл сайын сәуір-қыркүйек аралығында көктемгі-күзгі кезеңде аумақтарды тұрмыстық қалдықтардан тазарту және көшет отырғызу мақсатында «Бірге — Таза Қазақстан» экологиялық акциясы өткізіледі. Мектеп оқушыларын қоршаған ортаның экологиялық жай-күйі, ресурстарды сақтау, өлкетану және табиғатты қорғау мәселелерін зерттеу және шешу жұмыстарына тарту мақсатында 9-11 сынып оқушылары арасында «Ауа, су, жер» облыстық ғылыми жұмыстар байқауы өткізілгенін де айта кету керек.

Экология департаменті БАҚ беттерінде де осы тақырыпқа мақалалар жариялайды, Facebook және Instagram әлеуметтік парақшаларында жергілікті телеарналарға сұхбаттар беріледі. Экологиялық кодекс нормаларын түсіндіру мақсатында тұрғындармен кездесулер өткізіліп, тікелей эфирде экологиялық мәселелер бойынша брифингтер мен пресс-турлар өткізілуде.

Қазіргі интернет заманында басқарманың Facebook және Instagram әлеуметтік желілерінде өзінің әлеуметтік парақшалары бар, онда басқарманың атқарған жұмыстары күн сайын жарияланып отырады, яғни, біз мемлекеттік орган ретінде халыққа ашықпыз. Бұл аккаунттарда адамдар сұрақтар қойып, экологиялық мәселелерімен бөлісе алады. Біз әлеуметтік желілерде де тікелей эфир жүргіземіз.

Жаз мезгілінде департамент өзен-көлдер жағалауындағы аумақтарда рейдтер өткізіп, демалушылар арасында табиғатты аялау жөнінде тәрбие жұмыстарын жүргізеді. Жазғы-күзгі кезеңде «Таза ауа», «Автобус» рейдтік іс-шаралары өткізіліп, облыс аумағындағы рұқсат етілмеген қоқыс полигондарын анықтау бойынша қалалық көліктерден шығарылатын зиянды қалдықтардың нормаларын сақтау бойынша рейдтер жүргізілуде. Сонымен қатар, департамент қызметкерлері облыс тұрғындары мен табиғат пайдаланушылар арасында Қазақстан Республикасының жаңа Экологиялық кодексі бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізіп тұрады.

Өткен ғасырдың өзінде-ақ адамзаттың болашағы көп жағдайда біздің бүгінгі экологиялық мәселелерді қалай шешетінімізге байланысты екені белгілі болды. Табиғат Рафаэльдің картиналары сияқты бірегей, оны жою оңай, қайта құру мүмкін емес, сондықтан, қоршаған ортаның деградациясын жеңу үшін нақты қадамдар жасауға құлшынуымыз керек.

Табиғатқа зорлық-зомбылықты тоқтату үшін технологиялық әлеуетімізді, өзге де күш-жігерімізді біріктірейік. Сонда ғана айналамыздағы қоршаған орта келер ұрпақтың да кәдесіне жарайтындай саулықта болып, адамзат игілігі үшін қызмет ете береді.

Күләш РАХИМОВА,
Ақмола облысы бойынша экология департаментінің бас маманы.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

CAPTCHA


Вы пропустили

Эксперты говорят, что в нынешнем Налоговом кодексе имеется 729 пунктов, имеющих признаки льгот. Преференции во всём мире вводятся государствами для стимулирования роста экономики и поддержки отдельных категорий бизнеса. В идеале это должно привести к росту предприятий и рабочих мест, удешевлению производства и увеличению налогооблагаемой базы. Как это работает в Казахстане расскажем здесь.  Когда разрабатывался нынешний Налоговый кодекс инициаторы изменений говорили, что налоговые льготы станут стимулом к развитию бизнеса, который со временем начнет расти и укрупнятся. Сегодня 98,9% бизнеса в Казахстане составляют микро- и малые предприятия, тогда как средний бизнес – лишь 1%, а крупный – всего 0,1%. Эта структура практически не меняется последние пять лет. Вместо того чтобы расти и переходить в более крупные категории, бизнес предпочитает оставаться в зоне льгот, чтобы минимизировать налоги. Эксперты говорят, что в результате налоговые поступления от малого и среднего бизнеса практически равны, хотя численно малых предприятий в разы больше. Они уверены, что это сигнал, что система требует изменений, а предприниматели – новых стимулов для честного ведения бизнеса. Ожидалось, что малый бизнес, получив поддержку, постепенно перерастет в средний и крупный. Однако фактически сложилась ситуация, когда 81% налогоплательщиков продолжают работать по упрощенной системе налогообложения, избегая перехода на общеустановленный режим.  Для сохранения налоговых льгот предприниматели нашей страны идут на ухищрения, дробят бизнес и сохраняют минимальное налогообложение, уклоняясь от законных обязательств.Более того, 85% таких предприятий декларируют доходы до 15 млн тенге, что свидетельствует о системном дроблении для снижения налоговой нагрузки. Что такое дробление бизнеса  Налоговое дробление – это не просто хитрость, а уклонение от фискальных обязательств. В правовом государстве такие схемы подрывают основы порядка, создавая теневые зоны и несправедливые преимущества для одних предпринимателей за счет других. Государство следует ужесточить контроль, чтобы обеспечить честную конкуренцию и равные правила игры для всех. Эксперты говорят, когда бизнес уклоняется от налогов, бюджет страны теряет миллиарды тенге, которые могли бы пойти на развитие регионов, строительство дорог, школ, больниц, поддержку социально уязвимых слоев населения. Те, кто уклоняется от налогов, фактически воруют у простых граждан, недодавая стране средства на ее развитие. Пример Освобождение застройщиков от НДС в свое время должно было сделать жилье доступнее, но на практике цены выросли в 21 раз. При этом строительная отрасль остается одной из самых теневых. Отмена льгот позволит вывести сектор из тени и направить как минимум дополнительные 130 млрд тенге в бюджет – это соразмерно 40 новым школам. Государство заинтересовано в прозрачном рынке недвижимости, который будет работать в интересах граждан, а не узкой группы застройщиков. Кто реально платит налоги? В Казахстане зарегистрировано 2,3 млн налогоплательщиков, но только 8% из них (137 тысяч компаний) являются плательщиками НДС. Это говорит о том, что подавляющее большинство предпринимателей остается в специальных налоговых режимах, избегая перехода на более высокий уровень налогообложения. Государство теряет значительные поступления в бюджет, а бизнес-среда остается в искусственно раздробленном состоянии. Предложения правительства  В настоящее время разрабатывается новый Налоговый кодекс. Инициаторы проекта предложили из 453 позиций льгот отменить 128 налоговых преференций на сумму более 1,3 трлн тенге. По данным Министерства национальной экономики, основные поправки включают: снижение порога для обязательной постановки на регистрационный учет по НДС – с 20 тыс. МРП (78,6 млн тенге) до 3 800 МРП (15 млн тенге); повышение ставки НДС – с 12 до 16%, при этом для отдельных отраслей устанавливается пониженная ставка 10%; ограничение применения специального налогового режима упрощенной декларации – он будет доступен исключительно для сегмента B2C (бизнес для конечных потребителей).