ҚР Орталық сайлау комиссиясының мүшесі Сәбила Мұстафина депутаттыққа кандидаттарға қайырмалдықтың ең жоғарғы мөлшерін жария етті, деп хабарлайды ҚазАқпарат тілшісі.

Оның атап өтуінше, Мәжіліс депутаттығына кандидаттарды партиялық тізіммен ұсынған саяси партиялар үшін меншікті қаражаттың жалпы сомасы 5 мың ең төменгі жалақыдан немесе 350 млн теңгеден аспауға тиіс. Республика азаматтары мен ұйымдардың ерікті қайырмалдықтары 10 мың ең төменгі жалақыдан не 700 млн теңгеден аспауы керек. Жеке тұлғалардың ерікті қайырмалдығының шекті мөлшері 100 ең төменгі жалақыны (7 млн теңге), ал заңды тұлғалардан 500 ең төменгі жалақыны (35 млн теңге) құрайды. Сайлау қорының жалпы мөлшері 15 ең төменгі жалақыдан аспауы қажет. Ол 1 млрд 50 млн теңгені құрайды.

Мәжілісте бір мандатты аумақтық округтен сайланатын депутаттыққа кандидаттар үшін өзінің қаражаты 200 ең төменгі жалақыдан немесе 14 млн теңгеден аспауы керек. Азаматтар мен ұйымдардың ерікті қайырмалдығы 500 ең төменгі жалақыдан (35 млн теңге), жеке тұлғаллардан 25 ең төменгі жалақыдан (1 млн 750 мың теңге), заңды тұлғалардан 50 ең төменгі жалақыдан (3,5 млн теңге) аспауы қажет. Ал сайлау қорының жалпы мөлшері 700 ең төменгі жалақыдан (49 млн теңге) аспауы шарт.

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың мәслихаттары депутаттарына кандидаттарды партиялық тізіммен ұсынған саяси партиялар үшін саяси партиялардың меншікті қаражаты 70 млн теңгеден аспауы тиіс. Ал республика азаматтары мен ұйымдардың ерікті қайырмалдығы 140 млн теңгеден астауы қажет. Сонымен қатар жеке тұлғалар, 3,5 млн теңге, заңды тұлғалар 17,5 млн теңге қайырмалдық бере алады. Сайлау қорының жалпы мөлшері 210 млн теңгеден астауы керек.

Ал бір мандаттық округ бойынша сайланатын облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың мәслихаттары депутаттарына кандидаттар үшін кандидаттың өз қаражат 7 млн теңгеден, азаматтар мен ұйымдардың ерікті қайырмалдығы 147 млн теңгеден, жеке тұлғалардың қайырмалдығы 700 мың теңгеден, заңды тұлғалардың қайырмалдығы 1 млн 750 мың теңгеден аспауы тиіс. Сайлау қорының жалпы мөлшерін 21 млн теңгеден асыруға болмайды.

Бір мандатты округтерден сайланатын аудандар мен қалалардың мәслихат депутаттарына кандидаттар үшін кандидаттың өз қаражаты 3,5 млн теңгеден аспауы керек. Азаматтар мен ұйымдардың ерікті қайырмалдығы 7 млн теңгеден, жеке тұлғалардың ерікті қайырмалдығы 350 мың теңгеден, заңды тұлғалардан 1 млн 50 мың теңгеден аспайды. Сайлау қорының жалпы мөлшері 10,5 млн теңгені құрайды.

«Мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, жергілікті өзін өзі басқару органдарының жарғылық капиталында шетелдік қатысушы бар қайырымдылық ұйымдардың, діни бірлестіктердің, қазақстандық заңды тұлғалардың ерікті қайырмалдығына, сонымен қатар жеке және заңды тұлғалардың жасырын қайырмалдығына тыйым салынады», — деді Сәбила Мұстафина.

Максимальный размер пожертвований кандидатам в депутаты озвучила ЦИК

АСТАНА. КАЗИНФОРМ – В Казахстане предусмотрено два вида финансирования расходов на организацию и проведение выборов – из государственных и негосударственных источников. Эти средства включают в себя финансирование расходов на предвыборную агитацию кандидатов. Размеры пожертвований из негосударственных источников пояснила член Центральной избирательной комиссии РК Сабила Мустафина, передает корреспондент МИА «Казинформ».

Она подчеркнула, что избирательные фонды политических партий и кандидатов образуются из личных средств кандидата или политической партии, средств, выделенных кандидату, выдвинувшим его общественным объединением республики, а также добровольных пожертвований граждан и организаций республики.

Для политической партии, выдвинувшей партийный список кандидатов в депутаты Мажилиса Парламента РК, общая сумма собственных средств не должна превышать 5 тысяч МЗП (минимальная заработная плата – прим. ред.), или 350 млн тенге. Добровольные пожертвования граждан и организаций республики не должны превышать 10 тысяч МЗП в номинале 700 млн тенге. Предельный размер добровольных пожертвований от физлица 100 МЗП в (7 млн тенге), от юрлица – в совокупности не более 500 МЗП (35 млн тенге). Общий размер избирательного фонда не должен превышать 15 тысяч МЗП, что в номинале составляет 1 млрд 50 млн тенге.

Для кандидата в депутаты Мажилиса Парламента РК, избираемого по одномандатным территориальным округам, общая сумма собственных средств не должна превышать 200 МЗП, или 14 млн тенге. Добровольные пожертвования граждан и организаций не должны превышать 500 МЗП – 35 млн тенге, от физлица – 25 МЗП (1 млн 750 тысяч тенге), от юрлица – в совокупности не более 50 МЗП (3,5 млн тенге). Общий размер избирательного фонда не должен превышать 700 МЗП (в номинале 49 млн тенге).

Для политической партии, выдвинувшей партийный список кандидатов в депутаты маслихатов областей, городов республиканского значения и столицы РК, сумма собственных средств политической партии не должна превышать 1 тысячу МЗП (70 млн тенге). Добровольные пожертвования граждан и организаций республики не должна превышать 2 тысячи МЗП (140 млн тенге). Предельный размер добровольных пожертвований от физлица установлен на уровне 50 МЗП (3,5 млн тенге), от юрлица – 250 МЗП (17,5 млн тенге). Общий размер избирательного фонда не должен превышать 3 тысячи МЗП, что в номинале составляет 210 млн тенге.

Для кандидата в депутаты маслихатов областей, городов республиканского значения и столицы, избираемых по одномандатным округам, сумма собственных средств кандидата не должна превышать 100 МЗП (7 млн тенге). Добровольные пожертвования граждан и организаций не должны превышать 200 МЗП – 14 млн тенге. Предельные размеры добровольных пожертвований от физлица установлены на уровне 10 МЗП (700 тысяч тенге), от юрлица – 25 МЗП (1 млн 750 тысяч тенге). Общий размер избирательного фонда не должен превышать 300 МЗП, что в номинале составляет 21 млн тенге.

Для кандидата в депутаты маслихатов районов и городов, избираемых по одномандатным округам, сумма собственных средств не должна превышать 50 МЗП (3,5 млн тенге). Добровольные пожертвования граждан и организаций не должны превышать 100 МЗП – 7 млн тенге. Предельные размеры добровольных пожертвований от физлица установлены в размере 5 МЗП (350 тысяч тенге), от юрлица – 15 МЗП (1 млн 50 тысяч тенге). Общий размер избирательного фонда не должен превышать 150 МЗП, что в номинале составляет 10,5 млн тенге.

«Запрещаются добровольные пожертвования государственных органов и организаций, органов местного самоуправления, благотворительных организаций, религиозных объединений, казахстанских юридических лиц, имеющих иностранное участие в их уставном капитале, а также анонимные пожертвования физических и юридических лиц», — добавила Сабила Мустафина.

Ранее сообщалось, что в ходе рассмотрения проекта республиканского бюджета на 2023-2025 годы в Парламенте расходы на проведение выборов депутатов Мажилиса и маслихатов всех уровней в сумме 33,4 млрд тенге включены на 2023 год (ранее зарезервированы в проекте бюджета на 2025 год).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

CAPTCHA


Вы пропустили

Ақмола облысында АИТВ бойынша эпидемиологиялық жағдай тұрақты
1 желтоқсанда әлемде Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні атап өтіледі. Биылғы жылдың тақырыбы ЮНЭЙДС жариялаған «Дұрыс жолды — адам құқығы жолын таңдаңыз» ұранымен АИТВ-мен өмір сүретін адамдарға құрметпен қарауға шақырады. Бұл туралы брифингте Ақмола облыстық АИТВ-инфекциясын алдын алу орталығының бас дәрігері Құрманбек Бұрмағанов және осы орталықтың профилактикалық жұмыс бөлімінің меңгерушісі Балғын Сарбасова мәлім етті, деп хабарлайды Өңірлік коммуникациялар қызметінен.
Қараша айының басында аймақта АИТВ-мен өмір сүретін 1 080 адам тіркелген. 10 айда 109 жаңа жағдай анықталды, оның 80% — дан астамы қорғалмаған жыныстық қатынасқа байланысты. Науқастардың көпшілігі 30-49 жас аралығындағы адамдар.
«Жұмыстың басым бағыттары профилактиканың, диагностиканың және емдеудің қол жетімділігін арттыру болып қала береді. Он айда профилактикалық бағдарламамен 1200-ден астам адам қамтылды. Жоғары қауіпті аймақтағы адамдар үшін инфекция қаупін азайтуға мүмкіндік беретін байланысқа дейінгі профилактика сияқты заманауи әдістерге ерекше назар аударылады. Бүгінгі таңда бұл терапияны аймақта 120 — дан астам адам алады», — деді Құрманбек Бұрмағанов.
Айта кетейік, бір жыл ішінде Ақмола облысында мыңға жуық адам қамтылған 13 ақпараттық-білім беру кездесулері мен акциялар өтті, онда 275 азамат өздерінің АИТВ-мәртебесін білуге мүмкіндік алды.
«Бірлескен жұмыстың арқасында бүгінде АИТВ-мен өмір сүретін адамдар балаларды асырап ала алады. Бірнеше жыл бұрын бұл мүмкін емес болған. Мұндай прецеденттер АИТВ-мен ауыратын адамдардың құқықтарын бұзатын нормаларды заңнамадан жоюға және қоғамда барлығына бақытты өмір сүру құқығын беретін толерантты ортаны қалыптастыруға ықпал етеді», – деп толықтырды Құрманбек Бұрмағанов.
Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні аясында Ақмола облысында бірқатар акциялар мен іс-шаралар жоспарланған. Олардың ішінде-Көкшетау сауда-ойын-сауық орталықтарында, жоғары оқу орындарында және қоғамдық орындарда АИТВ-ға жедел тестілеу. Сондай-ақ, білім беру мекемелерінде жастар арасында профилактикалық жұмысты күшейтуге бағытталған педагогтарға арналған облыстық семинар өтеді. Облыстық АИТВ-инфекциясының алдын алу орталығында Ашық есік күні өткізілетін іс-шараларға ерекше назар аударылады. Келушілер 20 минут ішінде мамандардан кеңес алып, АИТВ-ға тестілеуден өте алады. АИТВ-ға қарсы күрес апталығы «Көкшетау» мәдениет үйінде аяқталады. Онда 600-ге жуық адам жиналады.
«Дәстүрлі кеңес беру форматынан басқа, бұл жұмыс мессенджерлер мен әлеуметтік желілер арқылы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жүргізілетінін атап өткен жөн. Әлемдік тәжірибеде бұл тәсіл «web-аутрич» деп аталды. Бұл тәсілдің артықшылығы-адам барлық қажетті ақпаратты онлайн ала алады, содан кейін профилактикалық қызметтерді алу және түрлі зерттеулерден өту үшін біздің орталыққа жүгіне алады», — деп атап өтті профилактикалық жұмыс бөлімінің меңгерушісі Балғын Сарбасова.
Дәрігерлер алдын-алу шараларын сақтау қажеттілігін еске сала отырып, кездейсоқ байланыстардан аулақ болу және АИТВ-мен өмір сүретін адамдарға құрметпен қарау. ЖИТС-пен күресу-әркімнің жауапкершілігі екенін еске салды